En heldig vinder

9 ænder står i kø som førstepræmier.

Ligner vist de ænder, vi kan vinde

3 gavekurve er også højkant.

Pga. Covid-19 må vi drømme om dette syn i år.

2020

NB! Hvis ikke andet er opgivet, foregår alle foreningens arrangementer i Frihedens Idrætscenter, Hvidovrevej 446, 2650 Hvidovre.

PAS GODT PÅ JER SELV OG ANDRE. Og i disse Corona tider skal vi have jeres tilmelding og telefon nr. Vi må som der er lige nu kun lukke 50 personer i salen, Tilmelding ved alle arragementer, Henning Rasmussen 21218598, så tidligt som muligt.

******************************************************************************************************************************

Så er sæsonen 2020/2021 kommet godt i gang og foreningens næste arrangement finder sted

Søndag den 1. november 2020, kl. 13,30.

Dette arrangement er ikke kun et bankospil, men også et andespil, idet der denne gang er ænder på højkant. På fuld plade spilles der om 9 ænder (vistnok døde) og 3 gavekurve.

Ellers er alt næsten som det plejer: Muligheder for at hente fine præmier ved 21-spil, amerikansk lotteri, lodtrækning på indgangsbilletten, salg af øl, vand, vin, ostemadder, kage, kaffe/the. HUSK, at der pga. Covid-19 skal reserveres plads og dette skal ske til Henning Rasmussen på telefon 21 21 85 98 inden den 23.10.2020.

Ja, man vil næsten ikke tro det. Sommeren er næsten lige overstået og pludselig står julen for døren. Det fejrer vi selvfølgelig også i Hjemstavnsforening København på følgende dato:

Lørdag den 21. november 2020, kl. 13,00.

Dette arrangement vil dog ikke være helt, som det plejer, da Covid-19 også spiller ind i vores jul. Der vil ikke være nisser, der deler gaver ud. Der vil ikke være Luciaoptog. Der vil ikke være juletræ. Men "lur mig", bestyrelsen skal nok for os i julehumør, bl.a. med hjælp fra en 2-mandsgruppe, der kalder sig "De skæve stykker".

HUSK, at reserverer plads i god tid ved at ringe til Henning Rasmussen på telefon 21 21 85 98 senest den 14.11.2020.  Det skal nok gå stærkt med tilmeldingen, for der må kun være 50 personer i lokalet pga. coronaen.