GLÆDE OVER FLOTTE PRÆMIER I VORES BANKOSPIL

EBBE TORGERSEN

JOEL PEPKE ANDERSEN

2019

NB! Hvis ikke andet er opgivet, foregår alle foreningens arrangementer i Frihedens Idrætscenter, Hvidovrevej 446, 2650 Hvidovre.

Bemærk!! Der er på den kommende generalforsamling den 14. marts 2020 forslag om nye vedtægter/love. Du kan finde bestyrelsens forslag her på hjemmesiden under punktet "Om foreningen" og underpunktet "Foreningens love". Forslaget, der skal behandles er opført efter de nuværende vedtægter.

***************************************************************************************************************************************

Når vi nu er kommet godt ind i 2020 og du måske også har været så heldig at vinde en af de fine præmier i årets første bankospil, står den nu på hyggeeftermiddag, som finder sted:

Lørdag den 18. januar 2020, kl. 14.00.

Arrangementet her bliver musikunderholdning med trioen Joel Pepke Andersen, Ebbe Torgersen og Bente Pedersen, alle nok kendt af en del af medlemmerne. I forbindelse med underholdningen bliver der serveret kaffe/te og kage, og det plejer jo at være godt. Det er da også muligt, at der bliver muligheder til en svingom, så lidt af jule"fedtet" kan blive brændt af.

Prisen for dette fine arrangement er 60 kr. pr. næse (lige eller skæv), som betales ved indgangen. Det kræver dog, at du tilmelder dig til vores formand Carlo Holm på tlf. 20 43 41 46 eller på mail carloholm1@live.dk inden den 10 januar 2020.

Ses vi? - det håber jeg.

Så er tiden kommet til sæsonens 4. og næstsidste bankospil. Vi kan ikke love præmier i 1 mill. klassen eller bare nogle tusinder kr., som man kan vinde i lotto, tips, klasselotteriet m.v. Til gengæld kan vi love masser af fine præmier, så hvis alt fordeler sig fint over eftermiddagen får mere end hver anden deltager en præmie med hjem. I bankospillet spilles om hele 36 præmier. Der vil være mellem 8 og 10 præmier på indgangsbilletten og i lotteriet er der omkring 10-15 præmier. Hertil kommer de mange mindre præmier i 21-spillet.

Bankoeftermiddagen med de mange præmier finder sted

Søndag den 2. februar 2020, kl. 13.30.

Hvis du ikke var heldig i de forrige 3 spil, så er det da nu, du skal møde op og få del i de mange præmier. Alt er som det plejer med hensyn til spil, priser, traktement, gevinster, fortæring m.v.

VEL MØDT!