GLÆDE OVER FLOTTE PRÆMIER I VORES BANKOSPIL

EBBE TORGERSEN

JOEL PEPKE ANDERSEN

2019

NB! Hvis ikke andet er opgivet, foregår alle foreningens arrangementer i Frihedens Idrætscenter, Hvidovrevej 446, 2650 Hvidovre.

***************************************************************************************************************************************

Alle medlemmer med familie ønskes et rigtigt godt og velsignet nytår med tak for 2019.

Året 2020 starter med et af foreningens sædvanlige overdådige bankospil, der finder sted

Søndag den 5. januar 2020, kl. 13.30.

Da alle ænderne fra det forrige spil, nu er bortfløjet, bliver det med de sædvanlige præmier ved fuld plade:  Gavechecks og gavekurve.

Hvis du ikke var heldig i 2019, så er det da nu, du skal møde op og få godt gang i det nye år. Alt er som det plejer med hensyn til spil, priser, traktement, gevinster, fortæring m.v.

VEL MØDT!

Når vi nu er kommet godt ind i 2020 og du måske også har været så heldig at vinde en af de fine præmier i årets første bankospil, står den nu på hyggeeftermiddag, som finder sted:

Lørdag den 18. januar 2020, kl. 14.00.

Arrangementet her bliver musikunderholdning med trioen Joel Pepke Andersen, Ebbe Torgersen og Bente Pedersen, alle nok kendt af en del af medlemmerne. I forbindelse med underholdningen bliver der serveret kaffe/te og kage, og det plejer jo at være godt. Det er da også muligt, at der bliver muligheder til en svingom, så lidt af jule"fedtet" kan blive brændt af.

Prisen for dette fine arrangement er 60 kr. pr. næse (lige eller skæv), som betales ved indgangen. Det kræver dog, at du tilmelder dig til vores formand Carlo Holm på tlf. 20 43 41 46 eller på mail carloholm1@live.dk inden den 10 januar 2020.

Ses vi? - det håber jeg.