GLÆDE OVER FLOTTE PRÆMIER I VORES BANKOSPIL

Den kommende generalforsamling i Hjemstavnsforeningen

Generalforsamlingen i Hjemstavnsforeningen er slut for denne gang.

2019

NB! Hvis ikke andet er opgivet, foregår alle foreningens arrangementer i Frihedens Idrætscenter, Hvidovrevej 446, 2650 Hvidovre.

Hjemstavnsforeningen i Jylland har helt aflyst Bornholmertræffet i juni måned i Århus. Næste træf bliver i 2022 – spændende og se, hvor det bliver henne.

God påske til alle – pas godt på Jer selv og hinanden.

******************************************************************************************************************************

Sæsonen nærmer sig sin afslutning og vi har kun vores generalforsamling tilbage. I år er der igen både den ordinære generalforsamling umiddelbart efterfulgt af en ekstraordinær. Dette begrundes i, at der skal vedtages ændringer i vores vedtægter. Der er dog ikke de store ændringer, det drejer sig om,  mere en opdatering af sproget og at få vedtægterne gjort mere læsevenlige. LÆS OVENFOR, HVOR DU FINDER ÆNDRINGERNE. Generalforsamlingen finder sted:

Lørdag den 14. marts 2020, kl. 13.00.

P.g.a. spredningen af coronavirus er Hjemstavnsforeningens generalforsamlingen på lørdag den 14. marts 2020 udsat på ubestemt tid. Nærmere om ny generalforsamling vil fremkomme senere.
PAS GODT PÅ JER SELV OG ANDRE.

Efter generalforsamlingen vil der som sædvanlig blive serveret gule ærter og pandekager med is. Skulle der være enkelte, som ikke har gule ærter, som deres hofret, kan der også bestilles en alternativ ret (kendes ikke på forhånd). For bespisningen skal der dog ske tilmelding til Henning Rasmussen tlf. 21 21 85 98 eller mail hlle@privat.dk senest den 6. marts 2020 og prisen er pro persona 160 kr. , heri er også indregnet til kaffe/the.

Kom og gør din stemme gældende med ris eller ros til bestyrelsen og være medbestemmende til valg efter de afgående medlemmer.

VEL MØDT!